Ridning x4

Här kommer ett litet inlägg, ska verkligen försöka uppdatera dagligen. 
 
Det blev hoppning med Caspian och markarbete med Indie, som planerat. Jag övade räcken och murar med Caspian, hans formsvacka är över och han flyyyyger :D Indie var lite stel, men jag fick henne att gå på tygeln större delen av tiden ;) Jag övade bommar på långsidan, bara travbommar :) Hon var superfin hon med, jag kan verkligen inte klaga på mina hästar. 
 
Sen badade jag med Caspian också. Det var ljummet i vattnet, tillräckligt för att vi kunde vara i ett bra tag! Supermysigt :D Jag älskar sommaren, jag kommer alltid mycket närmare mina hästar då ;) Sen rider jag 2 - 5 km per dag med Indie, så att hon får upp konditionen. Idag red jag runt en mindre sjö med lillasyrran på Kimberly och lillebrorsan på Dissa :) 
Indie outfit:
  Repgrimma

Det gick jättebra, det blev t.o.m lite galopp :o Trodde aldrig jag skulle våga, men när Kimberly och Dissa satte iväg var Indie inte sen på att hänga efter. 
Mina killar, jag saknar er så </3

Kommentarer
Postat av: simwim

Heej! :D Du har fått lite presenter på bloggen;)
Kraam simwim <333

Svar: Åhh tack <3
SSI

2012-07-02 @ 22:49:21
URL: http://stallsimwim.bloggplatsen.se
Postat av: M :)

Ni har sjukt söta hästar! :3

// M

2012-07-10 @ 13:02:06
URL: http://magicranch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0