5 sanningar

Jag hade tänkt skriva 5 sanningar om mig, eftersom det kan ge en inblick om hur min värld är just nu.
  1. Jag har två marvin, men skulle bytt ut dem mot en häst om jag fick
  2. Min farfar är döende
  3. 3 av mina vänner har tagit självmord detta läsår 
  4. Min 3:åriga kusin har dött
  5. Jag har dåligt samvete för att jag mår dåligt eftersom jag vet att många har det sämre
Dessa fem sanningar försöker jag att aldrig nämna på bloggen, dels att det är lite av "privata" S, dels att jag inte vill tynga ner någon med mina problem. Men nu vet ni om dom, och det kan förklara varför jag vissa dagar är jättenere och kanske inte svarar på alla kommentarer eller uppdaterar supermycket 

Kommentarer
Postat av: LuftLycka

Oj hjälp! Varför har de tagit självmord? Förstår om du inte vill prata om det så du mÅste inte svara!

Svar: Kan vi ta det på typ Howrse? Jag vill inte ta det allmänt :c
SSI

2012-06-27 @ 18:45:54
Postat av: Neiwada

Neeej vad tråkigt! Förstår om det känns tungt för dig finns på mejlet om du vill/behöver prata med någon :) [email protected]

Kram Neiwada<3

2012-06-27 @ 20:54:30
URL: http://www.neiwada.blogg.se
Postat av: Loppan

Nej vad hemskt! Men tycker absolut INTE du ska ha dåligt samvete för att du mår dåligt, jag börjar gråta för småsaker ibland och då tänker jag "gud vad fånig jag är, jag sitter här och bölar för detta när det finns folk som har det bra mycket värre men som ändå inte gråter!" Men du är en av dem som har anledning att gråta! De enda som dött för mig (på senare tid) är min favvohäst och min gammelfarfar och då grät jag skitmycket, så snälla, ha inte dåligt samvete för att du är ledsen!

2012-06-28 @ 07:43:09
URL: http://loppanslufthastar.wordpress.com
Postat av: Rosgården

Usch va tråkigt!Finns ALLTID på mejl,[email protected] !

2012-06-28 @ 09:24:29
URL: http://rosgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0