Back ;)

Nu är jag tillbaka :D Yeeey :D Har tagit in alla hästar och ryktat dom, herregud vilken tid det tog! Men nu är jag klar, har också hunnit med att inspektera Dallas ben :c Det verkar inte alls bra, svullet :/ Jag skylde ner benet med en kompress under lindan :c Kan nog inte släppa honom tillsammans med de andra på sommarbetet, känns jobbigt att återvända till något sånthär :/

Men nog med jobbiga och tunga saker! Jo, jag var inne på Rosgårds blogg, och gissa vad jag såg? Hon har köpt en ny häst, Mischa Asola "Indie". Grejen är att Indie är uppfödd av min kompis som hade en LH-blogg förut, TinkerBell! Jag vet att många av er inte känner till TinkerBell, för bloggen las ner i Oktober förra året, men Indie var det sista fölet som föddes som registrerades på bloggen ;) Jag kände ju igen namnet Mischa Asola, men det tog ett tag innan jag kopplade det till min kompis! Om ni inte tror mig kan ni mejla J på Soreca, hon red in Indie åt TinkerBell ;) Coolt att hitta något sånt här ;)

Sen var det ju det här med den skadade hästen som skulle komma hit :) Fun Darling heter hon, och hon ska komma på måndag, alltså imorgon :D
Söt tjej <3
Darling är då halt, och behöver vila länge innan hon blir frisk. Hade tänkt att hon och Dallas kunde få gå tillsammans när de får gå ut i hagen ;)

Kommentarer
Postat av: Rosendhal

vad sööt hon var! :-) Hoppas Dallas kryar på sig! :-)

2012-06-10 @ 19:57:39
URL: http://rosendhal.bloggplatsen.se
Postat av: Neiwada

Jag vet vem är Tinkerbell är och vi hade ganska bra kontakt över nätet. Hoppas Dallas blir bättre han är ju trots allt 19 år! Lycka till med Datling och Pride! :)

Svar: Jag hyr ut Riita för att hon är lite för "perfekt" men kanske behåller henne ändå :D



Kram Neiwada<3

2012-06-10 @ 21:40:57
URL: http://stallneiwada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0