Balansträning ;)

Idag har varit en jätterolig dag, har ridit Caspian, One och Orion, promenerat med Mirra och Pride. Det är allt jag hunnit med änsålänge. 

Med Caspian travade jag över cavalettibommar med händerna utsträckta. Han var lugn och samlad, så jag belönade honom med att efter ridpasset gå ut på en runda i skogen. Han tyckte det var spännande och blev riktigt sprallig efteråt, så då fick han gå i hagen. Outfit:

Aachenträns, allroundsadel, tredelat bett, allroundschabrak, senskydd fram
Terrängen med Orion gick superbra, tränade upphopp. Orion är så stark i ryggen nu att han klarade 80 cm utan problem, duktig pålle ;D Sen fick han gå i hagen han med, kommer sakna honom så! Outfit;

Aachenträns, hoppsadel,tvådelat AppleMounth, hoppschabrak, terrängskydd fram, terrängskydd bak, boots, förbygel
Med One övade jag framdelsvändningar. Maja höll i honom medan jag flyttade fram innerskänkeln. Och Maja tryckte honom på bogen, liksom "Flytta på dig!" Och han gjorde en framdelsvändning! Underbara ponny :D :D Sen övade vi lite själva, och han var jätteduktig ;) Outfit:

Pullarträns, dressyrsadel, tredelat bett, dressyrschbrak, lindor
På promenaden gick ju inte Gaia med, och först var Pride jätteorolig och slet i grimskaftet. Men Mirra, som gick utan grimskaft, lugnade ner henne och de båda var lite trötta efter promenaden, Mirra hade ju busat och Pride var inte van att gå så långt. 
Outfits:

Mirra: "Precious" grimma, senskydd fram & bak, boots. Pride: Grimma, grimskaft

Kommentarer
Postat av: Neiwada

Svar: Skulle gärna gjort det, men dock söker jag inte HÄST! Men han är jättefin ^^
BTW Jättefin header du fått till :D<33

Kram Neiwada

2012-06-19 @ 20:02:22
URL: http://www.neiwada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0