Bara hovslagaren kvar ;)

Nu är alla hästar vaccinerade, avmaskade osv. Veterinären var här i morse och kollade så alla var friska, och det var dom. Så nu på lördag kommer hovslagaren och skor av dom :D Men jag har ju anmält mig till SM i Hoppning hos Neiwada, det är Caspian jag hade tänkt kvala in, vi får se hur det går ;)

Jag var och hälsade på Sun med M på Barocko, det var hemskt att se honom må så dåligt! M hade med sig sin häst Magic, Suns bästa vän. Sun verkade så glad över att se oss, det riktigt värkte i magen när jag såg honom så hjälplös, och han trodde verkligen vi kunde hjälpa honom. Det blev en hel del tårar, och nu tänkte jag lägga upp alla bilder jag hittat på honom:
Fotostudio med finisen <3
Vintern 2012 <3
Bus i hagen <3
Bus i hagen med Jason och Gaia <3
Ettåriga Sunshadow <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0