Blääää...

Alltså, jag har verkligen inte luft att blogga :c Det är ju inte kul när ingen kommenterar?! Fast det är ju bara en av andledningarna. Den annan är att jag lyckats med stycket att bli kär i min bästa vän(kille). Jaha. Och om jag säger det och han inte är kär tbx, då försör jag vår vänskap. Någon som känner igen sig?! FML D:

Jaja, nu är jag positiv igen. Har ridit Orion och tagit hästarna för att borsta dem ;) Det blev en galopp på ängen, det var längesedan :D Har ju varit så regnit, ska nog börja regna igen, men det var sol från tolv till två typ ;) Det har varit ett livstidsarbete att rykta Caspian och Mirra, det var tydligen lera i hagen -.- Sen har jag gjort rent sadelkammaren+ rengjort lädret :o Haha snacka om att vara effektiv när man är sjuk, har fått jättemycket gjort idag ;)
Mina lortgrisar <3


Kommentarer
Postat av: Neiwada

Självklart kan jag göra en header! Mejla bara bilderna och hur den ska se ut! (:

Kram Neiwada

2012-06-04 @ 16:58:31
URL: http://stallneiwada.blogg.se/
Postat av: R

Det fixar sig ska du se, det brukar göra det :)

/R

2012-06-04 @ 17:18:58
URL: http://soreca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0