Bye bye Sunshadow

Så, nu var Sunshadow såld :'( Kommer sakna honom sjukt mycket, men jag vet att han är i bra händer. Och sen kan jag antagligen hälsa på honom någon gång då och då. Vaknade 7, tog en barbackatur ut i skogen med Gaia, bara för att vakna till. Sedan har jag skickat iväg Laleh till Stall Skogsstjärnan, och smörjt läder och packat de sista grejorna. Alla utom Fly fick gå ut i hagen, med täcken ofc, det är ganska kallt. Jag har märkt att Mirra har slutat dia, hon fyller ju snart år :D När hon och de andra fölisarna, Hollywood&Calippo&Like A Bird(ie xD) fyller ett flyttar hingstarna hem igen, det kommer krossa Mirras hjärta, men om de inte ska få föl direkt när de är könsmogna så måste det ske. Hon har börjat få en gulbrun för och manen bleknar lite, men inte mycket. Planerar att åka och se till Kim imorgon ;)
SSI's Kim och SSI's Miracle :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0