Det blir aldrig mörkt -.-'

Jag var alltså uppe till fyra imorse, och jag har bevittnat att det aldrig blir mörkt påriktigt. Ljust dygnet runt! Redan vid två började fåglarna sjunga lite svagt. Hästarna gick och betade i förbeteshagen, busade runt eller sov. Det såg faktiskt väldigt mysigt ut, man kunde inte se vilken häst som var vilken :>

Men idag var hovslagaren här, han var försenad, skulle ju kommit i söndag ;) Alla skor av. Så nu går de helt fria i förbeteshagen och busar. Darling och Dallas går i varsin sjukhage, för att de inte ska trigga upp varandra ;) Jag tror att Dallas njuter av utelivet mycket mer än han visar, han galopperar inte runt, men han står mitt i hagen med nosen i luften och andas djupt, så näsborrarna fladdrar :D

Sjuklingarna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0