E här :)

Då ska jag börja blogga då. Kan börja med dagen. Var rätt soligt, så jag red terräng med Paula och tog en uteritt med Lapass. Har ju ingen egen paddock, så var tvungen att rida inne med Ninja och Dorito. Ultramegahemskt! Dorito bockade jättemycket, jag ramlade av typ 100 gånger????!!!!! Ninja var snäll somvanligt, hon typ hoppade 50 cm över 1metershindrena vi hoppade ♥ ♥
_____
Jag är då E, som ska blogga istället för S denna helg. Jag hoppas ni nöjer er med mina inlägg, jag är inte lika duktig bloggerska som S, men jag hoppas ändå att ni fortsätter läsa hennes blogg ♥

Kommentarer
Postat av: Luftsalu

GÅ in och länka gärna på min hemsida. Då länkar jag till dig! Du ka sätta in jästar som är till salu där eller söka! Titta in vett ja!

2012-06-09 @ 10:24:17
URL: http://luftsalu.blogg.se/
Postat av: Rosendhal

jag stannar

2012-06-09 @ 13:27:28
URL: http://rosendhal.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0