Föl i sommar -.-'

Nackdelen med eltråd... Det visade sig att Indie var brunstig, man märker det inte på henne :c Dissa med, men det visste jag redan, hon blir ju sur också ;) Men jag tänkte ju inte på det. Förrän... Jag skulle ta in Caspian, eftersom min kusin ringt och sagt att hennes sto var brunstigt (jag glömde skriva det igår, hennes ponny Maja går med Dissa, Indie och Kimberly) så jag tänkte att det var en idé att ta in Caspian. Men han, Tommy OCH alla stona var puts väck! Tre av stona brunstade... Vi fångade in dem nyss, efter en hel natt tillsammans. Jag hoppas att Indie inte är dräktig iaf, för jag klarar inte att ge sprutor "mot föl". Jag klarar det inte :c 
 
Men nu står alla i stallet, Caspian med extra lås på boxen. Puh! Både min kusin och lillebror har inget emot ett föl som tur är, men vi får se om någon blev dräktig ;) Nu ska jag longera Caspian och sedan ta en liten promenad på stranden ;) Kanske en liten ridtur i grimma och grimskaft? 
Dräktig?

Kommentarer
Postat av: Loppan

Kan du länka mitt stall? Jag har länkat ditt nu :)

Svar: Absolut :)
SSI

2012-06-27 @ 15:30:27
URL: http://loppanslufthastar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0