Full dag ^.^

Jag har seriöst varit stressad idag. Sista-minuten träningar ^.^
Jag hoppade bana 100 cm(1 m) med fina Fly, han var jätteduktig ^.^ Sen schamponerade jag honom, knoppade hans man och såg till att all utrustning+transporten var fixad. Sedan fick han stå i boxen. Han verkar vara taggad för imorgon ~.~
I transporten:

Sedan var det dressyr med Snurran, Dallas och Orion. Med Orion var det LC, med Snurran och Dallas LB. Orion var lätt spänd men det gick underbart annars. Dallas var inte mjuk i högersidan, men jag avbröt programmet för att ändra på det innan jag började från början igen. Det gick bättre då ;) Snurran flöt på, hon var väldigt avspänd och gick på tygeln, min fina tjej! Jag hoppas verkligen att hennes nerver inte förstör för henne :c

Sen började jag lära One att stanna när jag försiktigt rörde på bettet. Först sprang han fortare och drog upp huvudet, men när E sa prooo och jag kramade tygeln fattade han. Mot slutet av passet kunde jag stanna från skritt utan problem ;)
Ones outfit;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0