Fullspäckade dagar ^^

Dagarna är fyllda av saker just nu. Jag åkte med Indie till en kompis som tränar western och fick rida på en av hennes westernhästar ;) Det var jättekul och jag har bestämt mig: Jag ska träna western med Indie! 
 
FÖRLÅT för att uppdateringen är dålig :/ Jag badar, rider långa uteritter, slappar i en hängmatta - bloggen är inte särskilt prioriterad. Indie verkar inte vara dräktig, för hon brunstar fortfarande. bra tecken? Haha, men det blev lite kul idag, för det var HUR VARMT SOM HELST! Typ 25c i skuggan?! Så jag badade med Caspian istället för att köra dressyr, och med Indie blev det en promenix på stranden. Hon fick skvätta lite med benen också, det tyckte hon var superkul! :D 
 
Outfit:
Caspian:
 
Vi lånade Indies repgrimma xD

Mig:
Silverbikini från H&M ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0