Imorgon...

...så åker jag 11 på morgonen, så jag kommer inte hinna rida några hästar. Fly, Snurran och One ska stå hos en kompis tills de är sålda, för jag ska bygga om stallet ;) 
 
Jag hade NH-träning med Mirra och Caspian. Mirra var lika fin som vanligt, hon lystrar till sitt namn helt nu. Caspian fick springa runt i paddocken. Sen ropade jag hans namn och höll fram en godbit. Först vickade han bara på öronen, sedan vände han på huvudet och tillslut kom han fram. Han kom fram tre gånger innan jag avslutade.
 
Sedan borstade jag Pride och kratsade hennes hovar, hon var superlugn och fin. Hon tittar inte ens efter sin mamma längre, vilket jag tolkar som ett gott tecken xD
 
Sen var det bakdelsvändningar med One. Han fattade genast och kopplade det till framdelsvändningarna igår. Och gjorde rätt efter 3 försök! Underbara ponny :D 
 
På tävlingen idag med Fly gick det sådär ;) Han kom på 5:de plats, alltså i mitten. Han petade ett hinder, det var därför. Annars var han snabb och jag kom ihåg banan, och jag kände att sammarbetet funkade :)
 
Jag tror det blir ett litet föl mellan Caspian och Gaia... Vad ska det heta? Både jag och Maja har namntorka xD :D :D
 
Tack för alla kommentarer idag!
 
25/6: Dallas åker till Rosgård om veterinärbeskedet är positivt
26/6: Mirra åker till sin fodervärd. Orion kanske ska bo någon annanstans, mer kan jag inte säga nu
 
Sen är inget mer planerat. Men Snurran kanske ska tillbaka till Tyskland... 
Gaia min fina <3
 

Kommentarer
Postat av: R

Om något går snett, så kan jag ta Orion :)

Svar: Det verkar ju då som om hans tilltänkta fodervärd inte kan ta imot honom, och det jag håller på att fixa nu inte heller håller, så kan du få ta honom ;)
SSI

2012-06-20 @ 22:21:06
URL: http://soreca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0