Inget svar än...

Har hunnit rida One litegrann, kom hem för 20 min sen, och sedan körde jag lite repetition med honom. Han var helt galen, Ninja brunstar ju òó Så han stog aldrig helt still, stampade på stället, fnyste, gnäggade och var allmänt hingstig. Det blev några avramlingar innan han tog sitt förnuft till fånga och blev gentlemannalydig igen ;)

Jag är lite orolig för Joe, har inte fått resultaten än på mejl. Han är ju lite dåsig efter sömnmedlet, men det försvinner efter drygt 2 timmar, och det har ju bara gått ca en timme ;)

Och sen har lillebrorsan ridit för mig på Tommy, som var på sitt värsta bushumör. Min lillebror tyckte nog det var roligt att ramla av(?) för han skrattade :o
Buskille :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0