Jag har funderat xD

Jag har suttit och funderade i en halvtimme. Jag har tagit en hel del svåra val. Jag har ju flera hästar:
  1. Caspian
  2. Dallas
  3. Fly Away
  4. Gaia *fodervärd*
  5. Kim *hingstbete*
  6. Leia
  7. Miracle
  8. One
  9. Orion
Och enligt mig är 9 hästar för många. Så jag har beslutat mig för flera saker. Dallas har levt hos mig i snart 20 lh-år, och han har aldrig flyttat härifrån. Så nu har jag bestämt mig. Jag ska sälja Dallas. Kim ska till en NH-tränare när han fyller 2, och jag ska sälja Gaia till Maja(luftmänniska). Om någon är intresserad av Dallas kan väl hen(xD) höra av sig till [email protected] eller kommentera :) Lite krav på ägaren:
  • Dallas ska inte behöva byta hem när han måste pensioneras
  • Han ska ha minst en kompis att gå med
  • Box, inte spilta!
  • Han ska få gå ute minst 2 timmar per dag
  • Han får inte bli bortglömd
  • Regelbunden träning
  • Du ska ha tid
Pass och bilder:
Dallas är en av de bästa lufthästar jag ägt, ge honom ett bra hem <3


Kommentarer
Postat av: johanna (jf)

jag har bestämt mig för henne

2012-06-04 @ 11:27:54
URL: http://s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0