Joe :)

Joe anlände tre idag, har inte hunnit uppdatera, har haft fullt upp! Gick ju en tur med Mirra, fina damen :) Hon var jättegullig, hade verkligen förtroende för mig. Sen var det ju Joe. Jag ryktade honom, kratsade hovarna osv. Han var jättesnäll. Men sedan, när jag satt upp... Han sprang som en galning, bockade, stegrade sig... Efter en kvart fick jag honom att stanna. Sen bad jag honom skritt. Han sparkade bakut, men jag gjorde bara om det. Han började skritta. Lite stelt, men ändå, han skrittade. Efter kanske tio minuter la jag till skänkeln. Han bockade lite, men jag drog upp huvudet. Jag gjorde om det samtidigt som jag sa 'Traaaav' och han lyssnade mer. Sen skrittade och travade jag i en kvart innan jag vågade fatta galopp. Han var väldigt pigg, men jag det gick bra ändå :)
Bohels Joe <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0