Kan nt sova :c

Man ska ju vara pigg på tävlingsmorgonen, men jag kan inte sova och ska upp igen om ca 4 timmar :c Så jag får troligtvis ta en Powerade eller kaffe under resan. Och ja, jag är en sån där udda unge som gillar kaffe - iaf Latte. Så. Nog snackat om mig.

Har tillbringat några timmar i Caspians box, försökte hitta tillbaka till honom. Allt har blivit så fel denna veckan. Känns skönt att ha ett helt lov framför oss. Dock kommer jag kanske inte rida hästarna så mycket, det blir nog mest mys ;) För jag ska ju ha sommarponny ;) Så jag kommer defenitivt inte hinna rida alla hästar varje dag, gissar på att det blir flera mobilbloggar då vi har problem med internetet på landet ;) Menmen, gud vad jag glider från ämnet, jag måste verkligen vara trött :o Så. Jag har gosat med Caspian i två timmar, och nu känns det lite säkrare att rida ut på banan med honom. Igår(fredag) var det ju en helt annan femma. Då hade vi ingen kontakt alls och båda ville bestämma ;)

Caspian in my <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0