Lavendel's Jade/Safir

Det verkar som att min kusins sto Maja är dräktig. Vi har smsat i timmar (hehe) och pratat om namn. Tillslut blev det Lavendel's Jade/Safir. Safir om hingst, Jade om sto ;) Lavendel är namnet på hennes ranch :) Fölet kommer ha en lekkamrat eftersom det har visat sig att Gaia ska gå i min sommarhage som vanligt :D Så Gaia och hennes föl kommer gå i min sommarhage, och Maja med Jade/Safir ;) De kommer vara halvsyskon xD 
 
Ja juste, Maja ska OCKSÅ gå i min sommarhage eftersom hon är dräktig med min hingst. Men det gör ju ingenting, jag har massa plats! Lägger snart upp ett inlägg med rangordningen ;) :D
Ska bli jättekul med sånna här på gården :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0