Min dag -.-

Det har varit storm i Sthlm, så nio på kvällen fick jag springa ut och ta in hästarna, och sen fick jag torka dem. Men nu ska jag inte älta och berätta om min dag.

Först tävlade jag med Fly och lillebror med Cissi, som vann sin klass <3 Jag och Fly kom tvåa, för han vägrade på ett hinder. Det duggregnade ju och blåste och underlaget var blött så Fly halkade och kom snett och vägrade. Det var jag som tog svängen för tajt.

Sedan var det dressyr med Caspian, Dallas, Orion och Snurran. Vi var ju i ridhuset för att det regnade. Snurran fick spel av att det smattrade, jag hoppas verkligen inte att det förstör för oss imorgon, jag som fått henne i så fin form ;) Orion och Dallas var jättefina, och gick på tygeln och båda klarade sina program finfint. Caspian hängde lite på bettet och verkade allmänt jobbig, men jag lät inte det sabba honom och jobbade honom i skritt, trav och galopp innan jag körde programmet. Det ända som var svårt var halterna, det är så svårt att få honom still. Min busiga kille :)

Det blev löshoppning för One och Mirra, mest för att de skulle ha något att göra och inte känna sig bortglömda. one klarade 90 cm idag, tyckte det räckte. För Mirra blev det galoppbommar och upphöjd bom. Båda var jätteduktiga :D 
Sen har jag gjort iordning allas grejor för tävlingen imon xD Var ett hårt jobb, så nu ska jag titta på In Time och chilla med mina syskon.
Fina älsklings Leia <3 Min fina Snurra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0