Mina hästar tillsalu

(etta hos neiwada)
Dallas xx
Valack
Engelskt Fullblod
19 år
e. Dressong xx
u. Minnie xx
176 cm
Dallas är en lite äldre herre med segrar i hoppning upp till Msv A. Han älskar att bli ompysslad, och ger alltid allt på en tävling. Han vill ofta ha en mening med vad han gör, och han kan tycka det blir lite långtråkigt om han får göra samma sak i flera veckor. Om han inte blir skadad eller sjuk kan han tävla ett tag till. Sedan förtjänar han en lugn pension.
Gaia
Sto
Welshponny av cobtyp (Sektion C i stamboken
19 år
e. Milennium
u. Heio
134 cm
Gaia är ett sto med stort hjärta. Hon tävlar inte särskilt ofta, är mer av en skogsmullehäst. Hon är startad i LB i hoppning och LA i dressyr, och har tagit hem några andra- och tredjeplaceringar, men etta blir hon inte ofta. Hon passar bra någon som vill ha hennes som avelssto eller som sällskap till soín häst.

Vill ni ha pass eller är intresserade kan ni mejla till [email protected] ;)

Kommentarer
Postat av: Rosendhal

vad sööta! hade jag haft mer tid kanske jag slått till! :-)

2012-06-06 @ 17:05:10
URL: http://rosendhal.bloggplatsen.se
Postat av: LuftLycka

Nej inte Gaia men jag undrar om One är egendomar eller ej? För annars har jag ett gott som om jag får gärna har:-)

Kram LuftLycka!

Svar: Nej One är inte egenfotad, så om du har en bild på en annan haflinger som liknar honom får du självklart använda den om du vill köpa honom
SSI

2012-06-20 @ 19:24:47
URL: http://LuftLycka.blogg.se
Postat av: Anonym

Egenfotat menar jag:-)

2012-06-20 @ 19:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0