Mitt land

Jag tänkte berätta vilka hästar som kommer vara på min pappas land. Givetvis One och Caspian, men också lillasyrrans ponny Kimberly. Sedan har jag ju två småsyrror till, vi kan kalla dem SS1, SS2 och SS3(småsyrra1, småsyrra2 och småsyrra3). SS2 har ju Kimberly, SS1 har en häst jag kallar Bonnie men som heter BishBashBosh. En valack. SS3 har sin ponny Drama Queen ;) Och så lillebrorsan, han har ju Tommy och Dissa. Han tar med båda xD 
Bilder:

Premade Number One "One"

Caspian

Kimberly

BishBashBosh "Bonnie"

Drama Queen "Dimmie"

Tommy

Dissa

Det är hästarna som kommer vara på pappas landställe. SS1 och SS3 är inte mina riktiga syskon, pappas nya frus ;) Jätterolig slump att båda hade lufthästar, det var faktiskt så att jag råkade komma in mitt i en dressyrlektion och de tyckte det var jättepinsamt tills jag berättade att jag hade lufthästar jag med. Ingen av dem rider på riktigt, och SS1 kommer sluta med lufthästar har hon sagt, hon ska ge bort BishBashBosh till vår lillkusin. Men först ska vi tillbringa den här helgen tillsammans ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0