Mys med hästisarna :)

Imorgon kommer jag skiljas från flera hästar. Men vi kan börja med att Dallas och Orion har åkt, och Indie har kommit. Min fina tjej! Hon kände nog igen mig, för hon nosade riktigt länge på mig. Sedan var hon lite tittig när jag ledde ut henne ur transporten och trampade nervigt på stället. Men hon både äter och dricker så det kan inte vara så farligt.
 
I morgon bitti åker Fly, One och Snurran till E's landställe utanför Sthlm för att bo där tills de blir köpta, Snurran ska då åka till Tyskland, One har en intresserad och Fly... Ja vi får se ;)
 
Samma dag packar jag ihop, ställer in Joe, Pride, Caspian, Indie och Mirra i en stor hästtransport
Image Detail och drar till Malmö. Väl där lämnar jag över Mirra till hennes fodervärd, och en luftmänniska kommer och hämtar Pride och Joe. 
 
Sen har jag gjort om Caspians schema lite. Om drygt två veckor åker han till Sthlm i fem dagar och betäcker 6 ston. Sedan, när han kommer tillbaka, ska han kastreras. Sedan släpps han på sommarbete tillsammans med resten av hästarna. Rörigt xD
 
Nu till en fråga: Tycker ni att 4 hästar är för mycket?

Kommentarer
Postat av: Rosgården

Du kommer nog känna av om 4 hästar är för mycket!;) Själv tycker inte jag det:)

Svar: Ja, jag ska ju börja 7:an och vår lärare har hotat oss med att sluta 5 på kvällen :o Så det blir ju definitivt mindre tid... Men jag bestämmer mig nog när skolan börjar ;)
SSI

2012-06-25 @ 17:49:46
URL: http://rosgard.blogg.se
Postat av: LuftLycka

Jag tycker inte att det är för mkt! Men det beror på hur mycket tid man har:-)

Svar: Ja jag tror nog att jag kommer få mindre tid i 7:an, men jag testar nog att ha fyra hästar ett tag och ser hur det är ;)
SSI

2012-06-25 @ 17:53:58
Postat av: Neiwada

Jag tycker inte heller 4 hästar är för mycket! :)
Jag har ju just nu 4 egna hästar + 1 foderponny. (Dock är 2 uthyrda) Jag börjar 7:an och tycker 2-6 hästar är lagom =) Men du som haft 9? Så är det nog absolut inga problem med 4 hästar!:)

Kram Neiwada<3

Svar: Ja men enligt vår lärare blir det ju längre skoldagar :/ Men jag testar med 4 hästar nu ;)
SSI

2012-06-25 @ 20:05:36
URL: http://www.neiwada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0