Ny header igen?!

Nej, jag har faktist bara gjort en "möjlig" header ifall jag skulle bestämma mig för att behålla Joe. Det lutar åt det hållet just nu, men det finns bara ett problem: Jag kanske kommer sluta 5, 17.00, i skolan när jag början igen :o Så det blir mycket vila för hästarna. Men jag bestämmer mig när jag får se schemat sen ;) Den möjliga headern kan ni se här!
Thats it, tror jag. Juste, har ridit Joe och tagit en promenad med Pride. Joe var jättefin, lite lat efter helgen med bara bete haha :D Jag övade på hans ökade trav och galoppombyten, det gick finfint, världens bästa ;D Promenaden gick också bra, hon var lite het ;) 
 
Jag har dessutom skaffat en tränare åt mig och Caspian ;) Ylva heter hon, och jag har redan tränat 2 ggr för henne på landet. Hon säger att vi ska öva på att ge Caspian ett fjädrat steg. Han har det på tävlingar, men inte hemma. Steget blir mer fjädrat om han går på tygeln, så vi började med det. Det gick super! Nästa gång fick jag skritta ut en stund. Han skulle gå på tygeln och helt plötsligt kände jag hur hans steg förändrades! Det var typ "upp-ner-upp-ner" på ett väldigt behagligt vis. Inte som i trav, då är det ju stötigt. Det här var mjukt, nästan som om han går på en studsmatta. Och på dressyren sedan gick det jääääättebra! Jag tror att det kommer vända för oss ;)
 
Joe <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0