Nya blogg.se :)

Diggar nya blogg.se, skönt att man kan skriva ett snabbinlägg på startsidan om man har bråttom eller om man bloggar från mobilen ;) 

Jag har då precis kommit hem från hopptävlingen på MagicRanch, har lastat ut Caspian och Orion och ska rida Joe snart ;) 

Orions outfit:

 
Aachenträns, hoppsadel, luva, allroundschabrak, förbygel, tvådelat AppleMounth

Caspians outfit:

 


Luva, allroundschabrak, hoppsadel, aachenträns, tredelat bett, svanskappa 
Jag hade lite problem med vad jag skulle ha för outfit på Caspian idag. Jag ville ju inte rida honom med förbygel eftersom jag aldrig brukar göra det och det kunde ju förstöra formen och han bestämde sig för att vara snäll. Och jag ville gärna matcha tränset med schabraket och huvan, även om han är mer lätthanterelig med pullar. Ett riktigt dilemma! Men så bestämde jag mig för att köra på som vanligt - med svanskappa. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rosendhal

Gillar Caspians outfit; lykke har en liknande, :-)

Svar: Vad kul :) Jag älskar blått på skimmlar, därför valde jag hans outfit ;)
SSI

2012-06-15 @ 14:25:52
URL: http://rosendhal.bloggplatsen.se
Postat av: Neiwada

Kagg diggar inte nya blogg.se! Fattar inte ett skit!

2012-06-15 @ 18:17:54
URL: http://www.stallneiwada.blogg.se
Postat av: Neiwada

Svar: det var det jag gjorde!

Svar: Jag kan göra allt man kunde göra förut, ditt blogg.se måste lagga o.O
SSI

2012-06-15 @ 18:19:37
URL: http://www.stallneiwada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0