Presenter från andra bloggar :)

Det här är vad jag fått från andra bloggar :) TACK TACK TACK, hade ingen aning om att jag skulle få ens, jag är ju relativt ny ;) 
Från LuftLycka:
Jättefina! Kommer passa perfekt till Caspian!

Från Neiwada:
Jättesnyggt, kommer använda det till Pride eller Indie :D
Från Poniy:
Tack! Jag har på känn att Tastien kommer ta slut ruskigt fort, och nättäcket var exakt vad jag behövde!
Från Ef på Stallskogsstjärnan:
Två jättesnygga schabrak! Tack tack tack! Det första kommer jag använda till Joe och det andra till Pride. Jag har letat efter schabrak med Lena Furberg-motiv länge nu, så dessa passar perfekt!
 
 

Har jag "glömt" någon present, kommentera! Är lite vimsig nu när jag precis kommit hem, ordnat alla presenter och fått så mycket nytt! För jag har ju fått ett pris från Barocko också: 
Ett till par benskydd som antagligen passar bäst till Caspian - eller möjligen Indie! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0