Puh!

Idag var en jobbig dag! Det var mycket som skulle göras :) Jag skulle hoppa Fly och Snurran, och Orion, Dallas och Caspian blev det terräng med. Det var första gången jag körde terräng med Caspian, och det blev en positiv överraskning. Han var framåt och hoppade högt, men lyssnade på mig och tog det lugnt :) Orion var också väldigt framåt och körde hardcore han ;) Han drog iväg och det var nästintill omöjligt att stanna honom. Men så mitt i banan tvärstannar han så jag flyyyyger! Alltså verkligen 5-6 m :o Sen var han lite snällare. Både han och Caspian hoppade 50/60 cm :) Dallas hoppade 70/80 cm och var duktig :D Han flög fram, allt jag behövde göra var att stå upp och styra ;)

Hoppade för första gången utan draghäst med Snurran. Hon var lite tveksam och sprången var stela, men hon kom över! Jag är jättestolt över henne :D Min fina Snurra <3 Jag hoppade barbacka på Fly, han är väldigt skumpig så jag höll på att skumpa av flera gånger xD Men sprången var fina och tekniken var bra, det är huvudsaken ;)

Sen galopperade jag på One, medan syrran longerade mig. Jag använda galoppskänkeln samtidigt som hon smackade och sa 'Galopp', och det funkade. Han är såhääär duktig på att lära :o

Ledde ju Joe över bommar också, han stirrade och studsade. Sen bockade han EFTER EN BOM! Han kommer bli en utmaning. Outfit:
Aachenträns, stångbett, grimskaft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0