Rainy day :c

Jag har precis dushat av mig det sista lagret lera. Det började spöregna och och Caspian ville inte komma in -.- Först tog det 10 min och 14 pers att fånga in honom. Sedan slet han sönder tränset utanför hagen och sprang runt  på gårdsplanen och gnäggede, men när vi öppnade dörren till stallet sprang han in till sin box, men han hann välta mig när han sprang runt :/ Det spöregnade som sagt, så Caspian fick vila men jag red på Indie medan det var uppehåll. Hon var jättefin, jag provade alla gångarter+lite enklare dressyrrörelser som skänkelvikningar, fram- och bakdelsvändningar ;) Hon gick lite på tygeln också, men hon har inte den konditionen just nu ;) 
Buse :)
 

Kommentarer
Postat av: Rosgården

Vilken buse!:)

2012-06-30 @ 11:49:01
URL: http://rosgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0