Ridit på två knäppisar :D

Jag har då kört markarbete med Joe och hoppning på Snurran. JUST DON'T DO IT! 
 
Jag provade faktiskt en upphöjd bom på Joe, han blev helt uppsnurrad. Han skuttade runt och stirrade på bommen som om den var ett spöke, men han skuttade över den utan problem, och efteråt var han hyfsat duktig på att lyda bettet. Han travade 7 gånger över bommarna och den upphöjda :D 
 
Hoppning med Snurran. Ja. Kul. Hehe, nej det gick skitdåligt. Hon var het och småstegrade sig. Jag hoppade en 70 cm oxer bara. Hon hoppade den 3 gånger utan problem, men efter det fjärde hoppet började hon bocka som en redeohäst. Jag satt kvar tills hon reste sig. Först en gång, sen en till. Första gången var en oskydlig halvstegring, men sedan reste hon sig. Så att hon stog lodrätt. Jag ramlade inte av då, men när hon bockade direkt efter stegringen flög jag av. Jag fattar inte varför hon gjorde så, ibland bockar hon lite efter hindret, men nu blev hon helt galen!
Galen tjej.se xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0