Sista inlägget

Hejdå!
Imorgon kommer ju S hem, så då kan hon blogga. Synd att jag inte hann blogga mer. Men sista inlägget kan väl vara lite roligt iaf????!!!!
___
Jag red ju Lapass idag, och han var helt crazy! Jag rider ju honom med hackamore, för i vanliga fall är han hur snäll[och lat] som helst. Men idag sprang han bara in på mitten och stegrade sig och höll på. Varför???!!!! Om någon vet någon sjukdom/skada som får hästen att hålla på så, kommentera!!!!!!!
___
S häst Dallas var lite varm i ett ben idag, så jag tog in honom och ringde vetrinären och messade S. Hon var verkligen orolig för honom! Vetrinären kom och sa att han behövde kollas på röntgen, så på måndag ska S dit 7 på morgonen. Sen fick vi linda Dallas ben och så fick den stackarn stå i sin box.
___
Och så några bilder;
Sen tror jag att jag ska köpa en häst av S:
Men vi får se
Hörs någon gång!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Rosgården

Han kanske får panik av hackamoret?Känner till rätt många hästar IRL som får det av just hackamore.

2012-06-09 @ 22:16:23
URL: http://rosgard.blogg.se/
Postat av: Hjerpe

Hoppas att Dallas bli bra!

kram hjerpe stall <3

2012-06-09 @ 22:45:51
URL: http://hjerpestall.blogg.se/
Postat av: Neiwada

Hoppas Dallas blir bättre! Han är ju rätt gammal! Men kanske som Rosgården sa att han fick panik av hacket min kompis häst blir så IRL.

BTW- Du har helt underbart fina hästar!!! Är helt förälskad i Paula och Lapass :D



Kram Neiwada<3

2012-06-10 @ 09:12:56
URL: http://stallneiwada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0