Sjuk :c

Ska försöka att inte tycka synd om mig själv, blir inte lätt xD Jag skulle bara ridit One och Fly idag, men eftersom Orion ska gå i skritten är det lika bra att rida honom när man har tid, right? Men först har jag storstädat i stallet. Hästarna har fått gå i hagen med täcke, det är bara 12c :o Förutom att städa har jag tagit några bilder, så att ni får veta lite om vem personen bakom skärmen är ;) Jag vet, det har ingenting med LH-livet att göra, men det kanske är intressant med lite omväxling? Jag hade iallfall tyckt det var roligt om någon annan lagt upp det ;)
Riktigt dystert väder :c

Stallradion, riktigt bra att ha en dyster decemberkväll xD

Alltiallo-skålen, finns riktigt mycket fina grejor där

Pennor xD

Jättefin..ehm ehm... blomma xD

Jätteförvirrande bild...

Det där är mitt hår, och en bit av mitt ansikte. Igga tovorna i håret xD

Notepad xD

Tog inte denna idag, men det är mina två marsvin jao :')

Så, nu vet ni lite om mig(att jag inte kan ta hand om blommor, att jag har brunt hår och två marsvin xD) Det var jätteroligt att ta helt random bilder, gör det någon gång. Och jag har inte sne haka på riktigt -.- Berättar om ridningen sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0