Sommarplaner ^^

Är hemma igen, ett "välkommen hem" kanske? 
Nej, jag skämtade bara *inte* Haha! Det här inlägget ska handla om mina sommarplaner ^^ Vet ni vad jag kom på idag? Om 19 dagar fyller jag år! Yeeey! 13 juli ;) Spänd till tusen, blir ju tonåring :D Här kommer hästarnas sommar:
SNURRANÅker tillbaka till Tyskland om 2 veckor(?)
DALLASFlyttar till Rosgård imon 
ORIONBor hos Rosgård, tas omhand av en fodervärd ^^
FLY: Åker till sommarbetet i övermorgon Bor hos LH-människa tills köpare kommer
ONE: Kommer alt. säljas till LuftLycka, inackorderad hos en LH-människa tills bestämt
MIRRA: Åker med ner till fodervärden i övermorgon
GAIA: Blir Majas offeciellt imon ;)
PRIDE: Åker till sommarbetet i övermorgon
CASPIAN: Åker med till Skåne, är i Malmö i ca 2 veckor, sedan sommarbetet
INDIE: Åker med till Skåne, är i Malmö ca 2 veckor, sedan sommarbetet
JOE: Åker till sommarbetet i övermorgon
 
Anledningen till att Caspian och Indie ska vara i Malmö är för att jag ska vara det i 2 veckor innan jag åker ut på landet, något som stör mig. Självklart ska Caspian och Indie vara med mig! Så Joe och Pride får gå i en lite mindre hage i två veckor tills jag kommer och släpper ut dem. Som ni ser har jag strukit över alla som inte ska bo hos mig. Imorgon ska Caspian vila, men i övermorgon bitti lastar jag Pride, Caspian, Indie och Joe, och sedan bär det av ner till Skåne! I Malmö hämtar en luftmänniska Joe och Pride, och åker med dom till sommarbetet. Sedan tar min stallskötare där hand om dem ;) 
Någon jag längtat efter <3

Kommentarer
Postat av: Rosgården

Välkommen hem!;D<3

Svar: Yeeey! Någon sa det! Tack ^^
SSI

2012-06-24 @ 22:48:19
URL: http://rosgard.blogg.se
Postat av: LuftLycka

Välkommen hem! Saknat dig<33

Svar: Naaaw tack så jättemycket <333
SSI

2012-06-25 @ 07:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0