Tjo!

Caspian har gått i skritten och Snurran har vilat. Dallas fick gå i sjukhagen, i hagen bredvid gick Darling.

Sen blev det hoppning med Fly, på åttan. De gick inte så bra, jag var okoncentrerad och han drev ut på spåret :/

Sen blev det dressyr med Orion och Joe. Joe var het som tusan, men det gick ganska bra ändå och jag jobbade på hans minskade trav. Orion var ganska slapp och slö idag(?!) men hans skänkelvikningar var fina så jag tycker det gick hyfsat :)

Med One blev det repetion, ett litet sockerbitshinder, skänelvikningar, skritt, trav och kort galopp. Han var superfin och lyssnade fint, som vanligt då. Haha! 

Sen tömkörde jag Mirra och borstade och kratsade hovarna på Pride. Det gick jättebra med båda.

Sen har jag gjort tänkt en del på hur jag ska ha det med mina hästar. Jag vill inte sälja någon, men jag kan inte ha såhär många! Berättar mer sen ;)

Sorry för kort inlägg, har en icke-LH kompis hemma hos mig just nu, smyginlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0