Trýck på f5...

...för jag har ändrat headern igen ;) Sen har jag släppt ut alla hästarna, Gaia verkar vara sjukt förälskad i Caspian så det blir nog ett gulligt litet föl snart :o 
 
TB Mischa Asola
Appaloosa
Sto
e. Asola
u. Holmens Poccahontas
5 år
147 cm
Indie som hon kallas var senast jag mötte henne en riktig häxa som inte drog sig för att både bitas och sparkas. Jag var Indies "skötare" när hon bodde hos TinkerBell, men sedan skickades hon till J på Soreca för att utbildas.  Jag saknade inte direkt henne, men när hon försvann började jag undra, Jag hittade henne inte. Nu - ett halvår senare - såg jag henne på Rosgårds sida. Jag blev överlycklig, liksom "Där är min fd sköthäst *happy face*" Så nu vill jag se hur hon är :)
 

Kommentarer
Postat av: Rosendhal

vad kul! :-) Hon är ju så fin!

2012-06-20 @ 08:11:11
URL: http://rosendhal.bloggplatsen.se
Postat av: Neiwada

Så nu har du 2 hästar + 1 foderhädt?
Ärligt talat så tycker jag att du ska behålla Orion och Dallas :)
Men det är min åsikt =)

Kram Neiwada

2012-06-20 @ 10:03:39
URL: http://www.stallneiwada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0