Tvärtom idag xD

Ja, nu är resultaten uppe! 
Blev inte förvånad när jag såg att Caspian om sist, fyra :c Men Snurran van, gud vad glad jag är! Yeeey! Hon visade sin duktiga sida på banan idag, det blev riktigt många poäng! 

Men hon var ju näst sist i sin klass, så jag hade bra med tid att rida fram henne. Men efter hennes ritt la jag på henne ett täcke och så fick E leda henne en stund, för jag kände att Caspian behövde en ganska lång framridning. Men det var ju helt fel, han var lagom framåt, like stel i höger sida men annars jättefin. Men eftersom vi red fram rätt lång tid blev han trött och jag nervös, och sammarbetet fanns inte ute på banan. 
Snurran:


Dressyrsadel, Aachenträns, Tredelat bett, dressyrschabrak, Sverigelindor(på framridningen)
Caspian:

Dressyrsadel, pullarträns, tredelat bett, dressyrschabrak, lindor(på framridningen)
Så nu ska Caspian ha en lång tävlingspaus så jag och han hittar tillbaka till varandra, vi har ju glidit isär känns det som. Men inga andra hästar ska ju ridas idag, de har gått i förbetes hagen och Orion har också gått i skritten. Nu kanske det blir så att Dallas bara stannar i en vecka till, vi får se. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0