Veterinären here I come

Då ska man till veterinären med lille Joe :) Hoppas verkligen att allt kommer gå bra med kastreringen osv. Sen ska jag fortsätta med inridningen av One ;) Markarbetet gick verkligen bra, Gaia och Fly var både väldigt duktiga :D Dock var Fly lite stark, men han kan bli det när han vilat, antar att det är normalt :)
Joes outfit i transporten:
Jokerlindor, Lena Furberg-grimma, fleecetäcke ;)
Bara jag som tycker att fuxar passar grymt bra i grönt? Ska nog bli min och Joes still. Grönt grön och grönt ;) Nej, men nu ska jag vara seriös och hoppas att det inte blir några problem ;) (Förresten har jag redan hittat träns+scabrak+benskydd som passar till den gröna outfiten xD) Haha, men som de flesta såg hade jag ju grönt med Snurran med på dressyrtävlingen :)

Oh juste, ska ju berätta varför jag mejlade R :) Jag har ju bara lånat ut Marilyn, men så bestämde jag mig för att sälja. Och R hade ju första tjing. Så snart tillhör Marilyn R ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0