Wiiie mina fina killar :')

Jag var uppe vid fem för att få in alla i transporten, och sen åkte jag iväg. Min första start var Caspian, och gud vad fin han var! Han verkar tycka om att vara i rampljuset, och han seglade fram som om han aldrig gjort något annat. Sen skulle Orion tävla i samma klass. Han var också jätteduktig, men inte lika duktig som Caspian. Det regnade ju, men de brydde sig inte alls! Dallas gick jättefint han med, vad stolt jag är över mina killar! Jag tror aldrig Dallas gått så fint :) Sen skulle jag då rida Snurran, och jag hade gissat rätt. Hennes nerver förstörde allt. Hon var rädd för publiken, och för dommartornet, och så var hon spänd som tusan. Vi kom näst sist, men somsagt, någonstans ska man börja :D Både Caspian och Orion fick placering, så E som följt med(jag står i tacksamhetsskuld till dig E) fick rida Orion när vi skulle ta emot priserna. Caspian kom etta och Orion tvåa! Mina fina killar :') Dallas kom också två, min finis :') Kan inte lägga upp priser eller outfits, för jag bloggar från en annan dator ;) Trots att Snurran var jobbig idag så är jag jätteglad :)
Bilder på hästarna:
2:a med fina Dallas <3
2:a med fina Orion <3
1:a med världens bästa häst <33333333
7:a med min Snurra xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0