Aj :(

Tog en uteritt på Dallas, gick jättebra tills vi träffade på några stockar, han kastade sig mot dem och jag ramlade självklart av -.-' Andra avramligen idag, och den här gången blödde det sjukt mycket ur knät och jag var en kvart hemifrån, med en förrymd häst och ett smutsigt, blödande sår. Som tur var förstod Dallas min nöd och lät sig snällt ledas hem igen. Jag kan nog inte rida så hårt imorgon, men hoppas att Laleh inte blir otålig av det.
Min och Dallas outfit:
Dallas:
Jag:

Nu måste jag köpa nya ridbyxor, för de jag hade idag är sönder :( Typiskt! Men men, kan inget göra. Slänger in en bild på Dallas :)
//S

Kommentarer
Postat av: M :)

SV; Visst kan vi ha länkbyte! ^^

2012-05-18 @ 08:08:06
URL: http://morces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0