Annorlunda dag ;)

Eftersom det var mycket varmt+idrottsdag så bestämde jag mig för att göra det bästa av det. När jag kom hem halv 2 körde jag konditionspass med Dallas. 20 km trav - 10 km i uppförsbacke och 10 i nerförsbacke. Han var mycket trött och varm efter det, så han fick plaska lite i en sjö innan vi skrittade hem. Jag satte på honom ett svettäcke så han inte skulle bli sjuk ;)

Sen badade jag och mina kompisar med våra lufthästar. Jag red Fly och M lånade Orion. Det blev deras träning idag ;)

Jag tränade frihetsdressyr med One och Sunshadow. Släppte dem i paddocken, och lät dom springa runt lite. Sedan lät jag dem komma fram till mig, då fick de en liten godisbit. Sen började de följa efter mig i både skritt och trav, de är båda verkligen lättlärda!

Leia ledde jag över bommar. Hon var jätterädd, men klarade tillslut 4 bommar! Gör stora framsteg med henne ;)

Laleh ska ju ta det lugnt, så jag tog en barbackaridtur på henne xD Det slutade med att vi hoppade en 70cm stock xD Hon har verkligen hopptalang, hon tog stocken som ett stort galoppsprång, hur skönt som helst för mig som satt på :)

Tommy kom hem idag! Han verkade ha längtat efter min lillebror, för han gnäggade när han såg honom och min lillebrorsa tog hand om honom heeela eftermidagen :D Har verkligen saknat min lilla plutt :)

Jag red Cissi också. I skogen. Barbacka. Det kändes verkligen att jag var för lång :/ Sen red min lillebrorsa ett pass på henne för mig. Han börjar bli duktig ;)
Lalehs mage har börjat växa lite nu <3
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0