Ett äckligt skämt

Jag är beredd att tro att vissa kommer tro att jag skriver detta för att få uppmärksamhet. Men allt jag skriver i detta inlägg är sant.

Min kompis, som har legat döende på sjukhus i två dagar, dog igårkväll. Jag skriver detta för att ni ska veta att jag inte kommer vara superglad i framtiden. Det känns som om jag är fångad i ett dumt skämt, ett jävligt äckligt skämt. Jag kommer iallafall försöka vara glad, men ibland kan det vara påklistrat. Om jag inte svarar på mejl orkar jag helt enkelt inte.
Jag tror säkert att många kommer fösöka förstå, och kanske vissa gör det också. Många har mist någon; en vän, en farmor, en släkting. Jag har, förutom min nu döda vän, förlorat två andra denna termin. Min kompis bror, och min kusin. Min kusin var tre. Allt det här kommer tillbaka nu när hon är död.


Kommentarer
Postat av: Neiwada

Nej! Vad hemskt! Vet inte vad jag skulle ta mig till om jag var i din sits.

Jag finns att prata med på min mejl om du skulle vilja, vet någorlunda hur det känns då min sköthäst dog för i te så länge sedan. Hon betydde verkligen allt för mig och hon blev bara 16år.



Kram Neiwada<3



P.s. Din/dina lektioner kanske skickas lite sent! D.s.

2012-05-31 @ 15:41:59
URL: http://stallneiwada.blogg.se/
Postat av: Rosgården

Åh så hemskt:( Finns på mejl!

Vet hur det känns,förlorade en häst som betydde väldigt mycket för mig!<3

2012-05-31 @ 16:02:02
URL: http://rosgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0