Förlååååt :c

Jag skrev inget inlägg igår, förlåååt :c Men det var för att jag hade läxor+vanlig ridlektion+lufthästarna ;) Jag hoppade Dallas och Caspian, resten fick vila. De hoppade på en långsida, sådana där tripp-trapp-trull hinder. Caspian hoppade 30 cm-ett galoppsprång-35 cm-ett galoppsprång-40 cm-ett galoppsprång-45 cm-två galoppsprång-60 cm ;) Han var jätteduktig men blev lite het på slutet, så det blev bara 4 hopp över hindrena xD
Dallas körde 40 cm-ett galoppsprång-60 cm-ett galoppsprång-80 cm-ett galoppsprång-1 m-två galoppsprång-1,30 m :D Det kändes jättebra, så idag ska jag hoppa en bana på 40 respektive 130 cm ;) Sen ska jag förbereda allting tills imon ;D
Dallas outfit:
Min outfit:
Caspians outfit:
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0