Ganska kallt här uppe...

Ja, idag bestämde jag mig för att inte longera Kim eller gå över bommar med Snurran, istället red jag ut en stund! Första gången Kim hade bett, han hade lite panik först, men det gick bra ändå ;) Det blev en galopp på stranden och ett litet hopp över en 50cm stock, mest för att Kim ville. Snurran hängde bara på ;)
Sen 'hoppade' jag lite med Fly ;)
Hindret:
Han tyckte det var jättekul :) Det gick verkligen jättebra, trots att Fly haft ledigt i två dagar :)
Promenaden med Laleh gick jättebra. Både hon och Mirra var jättespända, men inget hände. När jag sedan borstade Mirra var hon jättefin :)
Sunshadow fick köra lite NH, han har nästan lärt sig att bara ta godis när man sagt varsegod ;) Sen gick jag en promenad med honom utan grimskaft. Han skulle bara gå bredvid mig. Det gick jättebra, han försökte inte ens rymma ;)
Banan jag hoppade med Orion:
Väldigt snirklig bana ;) Först krysset, sedan trippelstudsen, sedan ett räcke(det längst upp), sedan ett hinder med galoppbom framför, och sedan ett till med galoppbom före ;) Sedan tar man den lodräta kombitionen och sedan trippelstudsen igen, sen hoppar man krysset, sedan rundar man hindret med galoppbom, hoppar oxern med galoppbom både före och efter. Sedan gör man en skarp sväng och tar ett lågt räcke, och sedan gör man ännu en skarp sväng och tar räcket längst upp ;) Det skulle vara galopp hela banan ;)
Ska alternativt stå två hästar här, Lapass och Paula. Det är E's nya hästar, och hon har självklart inte plats för dem -.- Typiskt! Men men, bilder:
Lapass

Paula

Jag har fortfarande inte fått veta resultatet på Neiwadas hopptävling, spänningen stiger!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0