Generalrep xD

Ja, imorgon ska Caspian och Dallas tävla. Även idag kommer alla hästar få vila, för jag ska generalrepetera med Dallas och Caspian. Orion och Fly kommer nog få gå i skritten ;) Jag har handlat lite saker:
Imorgon kommer ni få se bådas outfits på banan samt min, jag tänker inte avslöja vem jag köpte grejern till ;) Många kommer bli överraskade imorgon ;)

Imorse kom ett av min syrras sto som fölat därför att lilla Mirra inte skulle vara ensam ;) Det var Beverly Ox med lilla hingstfölet Hollywood Ox ;) Dessutom kom Kim och Gaia, guuud vad jag har längtat! Gaia blev genast vän med Leia och Laleh och Kim kommer överens med både Hollywood och Mirra ;) Laleh verkar också vara lugnare än vanligt och inte så mammig ;)
Beverly Ox

Min finaste älsklingsgumma Gaia <3

Kim, visst har han vuxit? <3

Nykomligen på SSI, Miracle <3

Och hennes mamma Laleh <3

//S

Kommentarer
Postat av: Neiwada

Ny häst på gång kanske? :-D

Tack för att du kommenterar på min blogg, blir jätteglad! :'-)

Lycka till på tävlingen i morgon!<33

Kram Neiwada

2012-05-25 @ 21:42:00
URL: http://stallneiwada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0