Glädjetårar?!

Alltså, resultaten kom just upp och jag höll på att börja gråta av glädje! Både Caspian och Dallas kom etta i sina klasser. Caspian DEBUTERADE! Och vann över flera hästar och ryttare som jag respekterar djupt :') Jag kan knappt skriva just nu så glad är jag! Självklart fick Caspian och Dallas varsin morot :') Mina duktiga killar!

Somsagt var Caspian väldigt pigg, det var pga tiden vi vann, tur att han inte började bocka! Dallas tog sina stora språng som vanligt, var helt avspänd men galopperade ganska snabbt :D 2 privatlektioner för Neiwada, hur ska jag hinna xD Nej, men det var ett jättebra pris då jag verkligen behöver jobba med båda :')
Bästa killarna <333333333

//S

Kommentarer
Postat av: Neiwada

Grattis, det är du verkligen värd! :-)<3

Kram Neiwada

2012-05-26 @ 22:57:05
URL: http://stallneiwada.blogg.se/
Postat av: Rosgården

Grattis!Du vann över mig och Sky!:)

2012-05-26 @ 23:29:16
URL: http://rosgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0