Grym häst :D

Åkte vid åtta efter att släppt ut Sunshadow och Marilyn i hagarna och gett övriga hästar mat. Jason står i en sjukbox nu, så Dorito som kom igår fick göra Sunshadow sällskap och Ninja fick göra Marilyn sällskap. Ninja och Dorito är min kompis hästar som står här tills hennes stall är färdigrenoverat. Marilyn ska, om allt går som planerat, åka till R på Soreca på Söndag :) Förutom Laleh och Leia ska jag dessutom ha en till unghäst här: Caspien från Stall Skogstjärnan ;)

I vilket fall, det var inte det jag skulle skriva om :) Vid halv nio åkte jag till Lalehs mattes gård, och provred henne. Självklart var hon lika snygg som på bilden ;) Och underbar att rida, precis som Orion behövde hon göra saker 24/7 :) Det gick väldigt bra trots mitt skadade knä, och jag hade med henne hem i transporten.

Så, det kommer många nya ponnys hit till SSI :) Laleh och kanske Leia, Caspien, Cissi som kommer på måndag, och Tommy kommer ju tillbaka på tisdag eller onsdag ;) Marilyn försvinner ju, och ett dressyrstall som ägs av en vän till mig har visat intresse för Sunshadow ;)
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0