Hemma igen :D

Så nu är jag hemma igen ;) Det är ganska svalt, och det är jag sjukt tacksam för. Jag tyckte att båda hoppade jättefint, Caspian var lite het men annars gick det bra. Både One och Orion var sura för att Dallas och Caspian fick all uppmärksamhet, så jag satt upp(utan stigbyglar) på One för första gången. Det gick faktiskt ganska bra. One vägrade gå en stund, bockade bara en gång och var tveksam till allt, men jag pratade med honom, och det lugnade honom.

Jag hoppade tillsammans med E och hennes nya häst Lapass, de ska ju flytta tillbaka till sitt nya stall. Lapass var en trött en, men ganska duktig. Orion var såklart het, nästan för ivrig. Han rev inget, men han trodde nästan att det var en tävling, för vi hoppade ju bana och han gick nästan omkull i en sväng! Jag ramlade av, men han klarade sig.

Det är allt jag hunnit idag, men jag ska rida över bommar med Leia, longera Kim och Sun, hoppa Fly. Jag ska nog köra galoppbommar-sockerbitshinder-galoppbommar med honom ;) Sen ska jag gå en promenad med Laleh och lilla Mirra, och sen borta henne(Mirra), för att vänja henne vid grimma+rykning ;)
Lapass

Dallas

//S

Kommentarer
Postat av: Neiwada

Naaawie vad söt Lapsss är!<3

2012-05-26 @ 22:55:09
URL: http://stallneiwada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0