Loreen :D

Såg Loreen, hon uppträdde på Sergels tak i Sthlm :D

Men men, såg att E hade publiserat sin gästbloggning. Hon har ingen egen blogg dock :c Jag ska ju på klassresa nästa helg, då alla hästar har ledigt. Och då får E sköta stallet, hagen och bloggen, så att alla får något att läsa. Jag kommer inte vara särskilt aktiv på mejl, men jag kanske svarar på något via mobilen ;)
Mina hästar får gå i hagen hela den helgen, men om det blir oväder tar hon in dem. Har ju inte blivit några väderprognoser än, men ska kolla på dem när de kommer upp ;)

Sen det där om hennes häst Lapass. Jag vet att hon verkar jätteosympatisk när man tänker på hans übersöta utseende, men han och hon passar helt enkelt inte ihop D: Hon är en jättesnäll person, men när en häst och en ryttare inte passar ihop så är de ofta båda sura på varandra :c
Bara så ni inte dömer henne i förväg ;)

Apropå Lapass, jag fick ta en barbackatur på honom idag, i skogen :D Hur mysigt som helst, han har en ganska bred och mjuk rygg. Han var väldigt nyfiken på allt i skogen och det blev en histnande galopp på ängen c:

Sun och Kim åker imorgon, men på kvällen kommer Gaia tillbaka. Dessutom kommer min lillebrorsas nya häst, Dissa, och min lillasyrras 3 ston med föl+en hingst. Repetion:
Kimberly-syrrans ridponny
Fly Hight+Like A Bird - Arabsto med stoföl
Cornetto+Calippo - Arabsto med hingstföl
El Isidor - Arabhingst
Beverly+Hollywood - Arabsto med hingstföl(redan här :D)
Dissa - Brorsans Shettis
I ordning: Beverly, Cornetto, Fly Hight, Dissa, El Isidor, Kimberly



Kommentarer
Postat av: Hallonbacken (E)

Tack, men det är en personlig liten sak bara ;) Och just nu har jag en himla stor blogglust såatt ;D

2012-05-29 @ 21:11:15
URL: http://hallonbacken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0