Mina ben...

...värker sönder! Jag har hoppat både Dallas och Caspian, de är på topp tills imorgon! Jag har gjort iordning transporten, de står i boxen, schamponerade så de blänker, jag har packat ALLT! I transporten imorgon komemr de ha...
...Dallas:
...Caspian:

Min lillebror kom hem nyss, han har ridit på Tommy och ska rida på Cissi. Tommy verkar fullkomligt återhämtad ;)
One har verkligen inte gillat att Caspian har blivit riden, men inte han, så jag hängde på honom idag. Han fick bocka av sig i paddocken innan, men när jag såg hans superläskiga bocksprång fick jag nästan ont i magen så rädd var jag! Men det gick jättebra, One är verkligen en riktig gentleman!
Finaste Premium Number One <3

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0