Mycket att göra...

Ritning över mitt stall :)

Massor av saker kommer hända på kort tid, och jag har såhäääär mycket att göra. Imorgon kommer Caspian tillbaka, han kommer få gå i hagen med One ;) Jag ska hänga på One, och Sunshadow får vila.

Dallas ska vila och Laleh ska inte ridas på ett tag, tills fölet kommer.

Leia ska träna på bommar med mig på ryggen, Orion ska konditionstränas, Fly ska tränas på sin dressyr. Puh!

Sen ska jag skicka Caspien och Sunshadow till veterinären ;)

På fredag kväll kommer Gaia och lille Kim hem :D Kim åker till sitt ettårsbete vid nästa onsdag, och samtidigt åker Sunshadow på prov till ett dressyrstall. Gaia ska betäckas igen, letar hingst ;)

När Sunshadow och Kim åkt kommer många hästar hit! Dissa, Shetlandsponny, ska bli min lillebrorsas första egna häst :D Men han ska fortarande rida Tommy och Cissi. Sen kommer 1 hingst och 4 ston hit, när min lillasyrra flyttar in med sina araber och sin lilla B-ponny ;) Jag hoppas de kommer trivas här :) Bilder på alla nya hästar:
Kimberly
Welshponny Sektion A
Beverly Ox
Arabsto
Dräktig
Cornetto Ox
Arabsto
Dräktig
Fly High Ox
Arabsto
Dräktig
Dissa
Shetlandssto
El Isidor Ox
Arabhingst

Ja de är hästarna som kommer hit nästa torsdag :) Kommer bli fullt av små fölisar, undrar hur Leia och Gaia kommer påverkas av det?
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0