Mycket jobb ;)

Hello alla :)
Lille Caspian har kommit tillbaka igen, han är sååå gullig!
Har tagit en spruta, men alla hästarna behandlade mig med försiktighet, tillochmed Leia!

Jag hoppade en 30/40 cm bana med Caspian, han bockade inget alls efter hindrena så vi har säkert en ganska god chans tills på lördag ;) Han har en fin hoppteknik, men blir lätt för ivrig. Därför tränade jag på att hålla trav mellan vissa hinder ;)

Leia fick gå över en bom med mig på ryggen. Hon var stel av rädsla men mer än så var det inte. Det gick jättebra och hon fick mycket med beröm :D

Orion fick konditionstränas som sagt var ;) Han tyckte det var mycket kämpigt, det var ju trots allt typ 14+ km i trav i uppförsbacke ;) Sen fick han, precis som Dallas, plaska lite i en damm ;) Han ska få vila imorgon, alternativt gå i skritten.

Fly var jätteduktig på dressyren! Vi övade på att han inte skulle bli förböjd i halsen, det blev serpentiner och volter i skritt, trav och galopp ;)

Tommy och Cissi tömkörde jag, min lillebror är bortrest i typ 3 dagar så då får jag ta hand om dem ;)

Sen höll min lillasyster i One medan jag hängde på honom. Han verkade tycka det var okej och viftade bara lite med öronen. Han verkar alltid så världsvan xD

Sen har jag varit och hälsar på lille Kim och hans mamma xD Båda blev själaglada över att se mig, vilket ger en del skuldkänslor. Jag kunde både leda, ryckta och kratsa hovarna på Kim, och sen blev det en barbackatur på hans mamma. Han stannade i en box, verkade inte bry sig så mycket om att han var ensam. Turen var kort, så när vi kom tillbaka hade han inte hunnit bli rädd ;) Han är mycket ljusare nu, man ser att han ska bli vit ;D
Kim när han bodde här <3

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0