Ooops xD

Blev visst två likadana inlägg, blogg.se dampar lite???? xD Jaja, red heestarna idag då+ridning IRL+grammatikprov imorgon! Men jag hinner blogga ändå ;o 
Jag hoppade Fly, han tyckte det var jättekul :D Banan:
Det gick jättebra ;D Världens finaste kille :D Jag övade lite omhoppningsvängar oxå, jag hoppade bara kryssen och skulle göra jättetajta svängar.

Sen var det dressyr med resten xD Caspian stannade flera gånger när jag körde LC programmet, men Orion var mycket duktig. Vi övade lite på hans galoppombyten+LC programmet :) Snurran var underbar, hon går som på räls. LB programmet verkade hon klara med galans och hon verkar må bra av att köra NH då och då, så jag ska nog göra det oftare :D

Jag travade med One idag, provade att köra trav från skritt osv :) Imorgon ska jag börja använda tyglarna ;) One verkade lite okoncentrerad, men han börjar nog bli lite utråkad, 3 dagar med samma sak!

Nästnästa måndag kommer två hästar som behöver hjälp med några saker hit. Den ena är E's valack Lapass, och den andra är M's nya häst Piggelin. Lapass ska lära sig att vara mer framåt, och Piggelin... ska lära sig att tagga ner xD Jag provhoppade honom idag, han är hur het som helst och satsade allt, men stannade av rädsla före hindret, självförtoendet sviker. Han kastade nästan av mig, jag skulle farit med huvudet före in i en vägg, men lyckades klamra mig fast.
Lapass
Piggelin



Kommentarer
Postat av: Neiwada

Asså ååh vad jag är förälskad i Lapass =)<3

2012-05-31 @ 21:43:10
URL: http://stallneiwada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0